Choď na obsah Choď na menu
 


Vysvetlivky

Farebné rozlýšenie kategórii  kúziel

(temná) - zameranie na mágiu,  (zmiešaná)- kombinovaná z inou mágiou

(antimagia) - útočná mágia proti jednému druhu mágie (pri opozitnej mágii zvýšená efektivita) 

(protimágia) - obranná mágia proti jednému druhu mágie. (pri opozitnej mágii zvýšená efektivita)

(špecializácia) - Prvotne špecializované kúzla  (druhoná špecializácia)-Druhotne špecializované kúzla (mimozameranie) - kúzla mimo zameranie

Farebné rozlíšenie stupňov kúzel

(1st), (2st), (3st), (4st), (5st), (6st), (7st), (8st), / epické/ (9st), (10st), (11st), (12st)

Prehľad počtov možných kúzel do 15 úrovne kúzelníka

 

  Druhy mágie
S   te zm an pr šp dr mi
t (1st) 13x 10x
5x 5x 5x
2x
1x
u (2st) 11x 8x 4x 4x 4x   1x
p (3st) 9x 6x 3x 3x 3x   1x
e (4st) 7x 4x 2x 2x      
ň (5st) 5x 2x 1x 1x      

Celkovo 120x

 

 Zoznam nemŕtvich

1 rádu – Kostlivec, Zombie, Kostený zved, Múmia, Worker

2 rádu – Ghúl, lietajúci kostený zved, Kostenný golém, Duch, Nemŕtvy vrah, Prízrak,

3 rádu – Fext, Kostený drak, lietajúci mäsový zved, Mäsový golém, Tieň, Nemrtvý knihovník, Kostenný katapult

4 rádu – Mäsový drak, upír, Temný rytier, Banchee, Leech,

5 rádu – Kostený megadrak, Rytier padlého rádu,

6 rádu – Mäsový megadrak, Nazgúl,

7 rádu – Duch megadraka,

Baldurové kúzla - vysvetlívky

(temná)

(1st) Kŕč - znehybnenie (temná) - vyvolá kŕč u jednej osoby. Je možné zoslať aj viac krát po sebe

(2st) Kŕč - znehybnenie (temná) - vyvolá kŕče u jednej osoby vo viacerých miestach. Je možné zoslať aj viac krát po sebe.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(1st) Strach (temná) - vyvolá strach pri očnom kontakte z obeťou. Obeť sa snaží dostať z dosahu kúzelníka pričom nehľadí na vlastné bezpečie. 

(2st) Hromadný Fear (temná) - obete v okruhu 2x2 m okolo kúzelníka sa snažia dostať z dosahu kúzelníka pričom nehľadia na vlastné bezpečie. Slabšie osobnosti to môže poznačiť natrvalo.

 (3st) Hromadný Fear (temná) - obete v okruhu 3x3 m okolo kúzelníka sa snažia dostať z dosahu kúzelníka pričom nehľadia na vlastné bezpečie. U niektorých môže spôsobiť aj pomätenie. Slabšie osobnosti sa môžu vystrašiť na smrť.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(1st) Zástava srdca (temná) Zastaví tlkot srdca vybranej obeti. kúzlo vyžaduje sústredenie kúzelníka je možné ho zrušiť vyrušením kúzelníka. Obeť môže odolať(80% že odolá pokiaľ je na rovnakej úrovni ako kúzelník . Pri nižšej úrovni sa o každú úroveň nižšie od tohoto čísla odpočítava 5% a ak je vyššie za každú úroveň vyžšie pripočítava10%)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(1st) Dotyk agónie (temná) - Pri dotyku spôsobí obeti silnú bolesť. pozor nedokáže zabiť. Ak obeť odolá získava čiastočnú imunitu proti tomuto kúzlu.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(1st) Temná rana (temná) -  Kus temnej mágie zhmotnený do podoby hmlistej gule, ktorá sa dá hádzať  a pri zásahu psôsobuje poranenia až smrť . 

(2st) Temná rana (temná) -  Kus temnej mágie zhmotnený do podoby hmlistej gule, ktorá sa dá hádzať  a pri zásahu psôsobuje poranenia až smrť . Kúzlo zasiahne aj postavy v bezprostrednej blízkosti. 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(1st) Smrť z nebies (temná) - Zhmotnená temná mágia v podobe malého mraku zasiahne cieľ z hora. Môže spôsobiť smrť. Dosah kúzla je na dohľad kúzelníka.

(2st)  Smrť z nebies (temná) - Zhmotnená temná mágia v podobe malého mraku zasiahne cieľ z hora.Spôsobí smrť. Dosah kúzla je magicky zosilnený.

 (3st)  Smrť z nebies (temná) - Zhmotnená temná mágia v podobe malého mraku zasiahne cieľ z hora.Spôsobí smrť. Okolité postavi sú tiež  zasiahnuté a je im spôsobená silná bolesť. Dosah kúzla je výrazne magicky zosilnený.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(1st) Temný zdroj (temná) - Kúzelník zaútočí temnou mágiou na zdroj vyvolanej bytosti. To má za následok oslabenie vyvolanej bytosti.

 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(1st) Prebratie kontroly nad nemrtvím (temná) - Zosiľatel tohoto kúzla preberie kontrolu nad nemŕtvim 1 rádu 1 stupňa.

(2st)  Prebratie kontroly nad nemrtvím (temná) - Zosiľatel tohoto kúzla preberie kontrolu nad nemŕtvim 1 rádu 1-2 stupňa.

 

 

(zmiešaná)

(1st) Príkaz (zmiešaná = temná + tvorivá) - vybraná osoba musí vykonať jeden rozkaz, ktorý ho však nemôže ohroziť na živote alebo byť v rozpore z jeho presvedčením. Po skončení kúzla si očarovaná osoba uvedomí, že bola pod vplyvom kúzla.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(1st) Hromadná slepota (zmiešaná = temná + ohnivá) - dočasne oslepí obete v okruhu 3X3m. (zavreté oči sú spoľahlivá ochrana)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(1st) Prúd temnej mágie (zmiešaná = temná + vzdušná) - kúzelník vyšle prúd temnej mágie ktorá prejde cez niekoľko cieľov pričom účinok postupne slabne v sile bolesť až smrť.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(1st) Vlna temnej mágie (zmiešaná = temná + vodná) - v okruhu 2X2 vyšľahne vlna temnej mágie, ktorá zraní všetky ciele v dosahu.

(2st) Vlna temnej mágie (zmiešaná = temná + vodná) - v okruhu 3X3 vyšľahne vlna temnej mágie, ktorá zraní všetky ciele v dosahu a niektorým spôsobí bolesť.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(1st) Báseň smrti (zmiešaná = temná + tvorivá) - báseň, ktorá po dobu trvania spôsobuje silnú bolesť v ušiach + krvácanie z uší. Má dosah nadosluch.

(2st) Báseň smrti (zmiešaná = temná + tvorivá) - báseň, ktorá po dobu trvania spôsobuje silnú bolesť v ušiach a hlave, krvácanie z uší. Mágia spôsobuje, že všetky obete v dosluchu počujú báseň rovnako silno.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(1st) Znamenie (zmiešaná = temná + tvorivá) - znamenie pomocou ktorého si nekrovamnt vskriesuje nemrtvích , tiež nazývané povolávacie kruhy.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(1st) Obranný kruh na vyvolaných - vietor (zmiešaná = temná + tvorivá) - kruh do ktorého sa postaví vyvolaná bytosť a prevezme na seba ochrannú bublinu proti kúzlam 1st .(3 kuzla) veternej mágie a zoslabí účinky veterných kúzel 2 stupňa. 

(2st) Obranný kruh na vyvolaných - vietor, ľad (zmiešaná = temná + tvorivá) - kruh do ktorého sa postaví vyvolaná bytosť a prevezme na seba ochrannú bublinu proti kúzlam 2st (3-5 kuzel) veternej mágie a zoslabí účinky veterných kúzel 3 stupňa. Tak isto aj 1st (3kúzla) ľadovej mágie a zoslabí účinky ľadových kúzel 2 stupňa. 


 

(antimagia)

  (1st) Sanie svetla (antimagia) - Odsáva efekty svetlej mágie v blízkom okolí v pomerne krátkej dobe.

(2st) Sanie svetla (antimagia) - Odsáva efekty svetlej mágie v do vzdialenosti 1m po dobu 5min. Je možné ho zamerať aj na jedno konkrétne kúzlo vo väčšej vzdialenosti.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(1st) Unholy shock (antimagia) - Mágia zhmotnená do temnej gule z vnútorným svetlom, ktorá pri zásahu slabo zraní cieľ. Pokiaľ však ide o cieľ so svetelnou mágiou je namiesto slabo, silno zranený.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 (1st) Svetelný prevracač (antimagia) - Obráti efekt svetelnej mágie, tak aby mala opačný účinok.


 

(protimágia)

 (1st) Unholy Shield (protimágia) - Obranný štít okolo kúzelníka, ktorý ho ochráni proti svetlými kúzlami 1st  (5 kuzel), a zoslabí účinky svetelných kúzel 2 stupňa. 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(1st) Štít proti elementom - ľad (protimágia) - Obranný štít okolo kúzelníka, ktorý ho ochráni proti ľadovým kúzlam 1st (3 kuzla), a zoslabí účinky ľadových kúzel 2 stupňa. 

 

(špecializácia)

(1st) Vyvolanie kostlivca (špecializácia) - Vyvolanie kostliveckého nemrtvého z kostí človeka, ktorý nie je schopný samostatne myslieť (pri vyvolávaní nie sú potrebné ochranné kruhy pre kostlivca. Je možné fyzické napadnutie) Počet kostlivcov, ktorých môže kúzelník kontrolovať  sa počíta tak že sa prenásobý terajší level s predchádzajúcim. Od 12 leveu  sa toto číslo prenásobuje ešte 3.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(1st) Vyvolanie zombíka (špecializácia) - Oživenie mŕtvej telesnej schránky človeka, ktorý nie je schopný samostatne myslieť (pri vyvolávaní nie sú potrebné ochranné kruhy pre zombíka. Je možné fyzické a mentálne napadnutie) Počet zombíkov, ktorých môže kúzelník kontrolovať  sa počíta tak že sa prenásobý terajší level s predchádzajúcim  a vydelí 2 (zaokrúhlenie nahor). Od 12 leveu  sa toto číslo už nedelí 2 a pričítava sa level kúzelníka.

 (Druhoná špecializácia)

 (mimozameranie)

 (1st) Teleport (mimozameranie) - Premiestnenie na 5 vybraných miest vo svete
 

 

 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.